måndag 19 september 2011

Utlottning

Nu är det dags för den utlovade utlottningen för att fira mina besökare!
Tack alla godingar som tittar in till mig

Den som vinner får ett fat (kanske att ställa ett ljus på)
och ett lavendelhjärta.
1 lott = skriv en kommentar under detta inlägg
(du behöver inte ha en egen blogg för att delta)
2 lotter = skriv en kommentar under detta inlägg och länka med bilden på din blogg.
Skriv i kommentaren hur många lotter du deltar med.

Vinnaren dras 30/9. Lycka till!

Uppdate: Tävlingen är nu avslutad!

64 kommentarer:

  1. Grattis till alla besökare! Är gärna med i din fina utlottning med EN lott! Ha det så bra! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. God morgon kära granne!
    Jag tar gärna två lotter och hoppas på tur (för en gångs skull!)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Va kul! Jag är med. Tar en lott och hoppas, hoppas jag vinner. Såå fina vinster!
    Ha en bra dag och må så gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Självklart är jag med. Jag tar två lotter så klart!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, som du ser är jag med - men eftersom jag aldrig vinner så utgör jag inget större hot mot de medtävlande ;-)
    Gomorron Carina

    SvaraRadera
  6. Oh, jag vill vara med så jag tar en lott! Jättefint ljusfat.

    SvaraRadera
  7. Självklart vill även jag vinna det vackra fatet och hjärtat så jag tar oxå en lott!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Klart jag vill vara med, jag tar en lott!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  9. Klart jag är med och tävlar! Jag tar TVÅ lotter!
    Kram

    SvaraRadera
  10. En lott till mig tack. :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med i utlottningen.
    Så fin vinst du lottar ut .
    Jag tar 2 lotter .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Grattis till alla besökare!
    Och klart att jag vill vara med i tävlingen, med två lotter, tack!
    Kram vännen.

    SvaraRadera
  13. Hej finaste!
    Länge sen sist :-) Självklart vill jag vara med, jag tar 2 lotter...
    Ha en underbar vecka:-)
    Pst... nu är det mycket nära.....
    Kramizar Anita K

    SvaraRadera
  14. Trevligt med utlottning och visst är jag med på tävlar om en sådant fint ljusfat:-)

    Önskar dig en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  15. Jag tar en lott i cybertombolan och hoppas på god tur! :)

    SvaraRadera
  16. Lavendel? Självklart vill jag ha en lott!
    :-)

    SvaraRadera
  17. Också jag vill förstås vara med och tar tacksamt EN lott!
    Ha en bra dag, kram, Monica

    SvaraRadera
  18. Å va tjustigt!!
    Chansar ... å deltar med 2 lotter. ;o)

    Kram Helene

    SvaraRadera
  19. Kul att du firar oss ,men jag tar NADA lott,då jag har svårt för metall ;)
    Kram och ger då turen till vinnaren ! hhahaha

    SvaraRadera
  20. Kart jag vill vara med så jag tar och länkar till mig 2 lotter :) och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  21. Hej där!
    Jaa, du ska veta va min lilla minibagare hjälper till. Han knäcker äggen bättre än mig tex ;)
    Men sedan händer något märkligt...smeten/degen minskar plötsligt och jag har inte en susning om vart den tar vägen ;)
    Jag är gärna med o tävlar med en lott! kram o ha en fin dag!

    SvaraRadera
  22. Jag VILL vara meeed, hihi. TVÅ lotter tack !!!
    Så fina saker vill man inte gå miste om, hihi
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävla med en lott. Hoppas jag har turen på min sida. Om inte så grattis i alla fall till alla dina besökare!

    Kram

    SvaraRadera
  24. Sv: Äsch, det tar inte så mycket mer tid än att göra muffins. Tror "geggan" tog 5 min plu 5 min till att spritsa.

    SvaraRadera
  25. grattis :)
    är gärna med - en lott
    kramar

    SvaraRadera
  26. Klart att jag vill vara med och vinna! TVÅ lotter, tack, för nu ligger tävlingen hos mig! :) Kram!

    SvaraRadera
  27. Oh, jävlar! Det vill jag gärna vinna! Jag deltar med minst en lott! Och kommer jag ihåg att länka blir det naturligtvis två! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  28. Hej vännen! Brickgalning som jag är är jag ju givet med i din fina utlottning!! Tackar å tar en lott! Och så tackar jag för det fina jacktipset nedan, en didriksson jacka får nog värma även mig i år... KRAM!

    SvaraRadera
  29. Hej Carina!!! ja visst är det mitt barnbarn Tessie Ahlstrand..min sons yngsa dotter. Det var kul när hon bröt ARM med BAGGE!! Häftigt!!
    Vi får väl kolla hur et går..i fortsättningen...
    Kraam!!!

    SvaraRadera
  30. vilket fint fat!
    Vill gärna få en lott till utlottningen.
    //Lena

    SvaraRadera
  31. Jaaa! Jag hittade hit från Joanna! Och är jättegärna med i utlottning! Fina priser!!
    ha en bra vecka! Kramen!

    SvaraRadera
  32. ååå klart jag vill va med och tävla:)

    SvaraRadera
  33. Hej och hå här var de kö till tombolan!
    Tar en lott, tack.
    Varm kram från mig.
    PS: tänk vad mååååååånga som läst din Blogg! Inte KONSTIGT! för den är väldigt bra!...så de så.

    SvaraRadera
  34. Älskar dina vackra fönster, älskar din jacka och älskar det vackra fatet som skulle passa såå fint hemma hos mig fullt av ljus för att höja höststämningen... ha det gott! Kram Lotta

    SvaraRadera
  35. Åååå vad fint :)
    Jag vill gärna ha en lott...

    Hoppas du mår bra denna måndag vackra du <3
    Kramar

    SvaraRadera
  36. Klart jag är med, med en lott=D
    Kram

    SvaraRadera
  37. Jaaa, så fint!
    Jag vill vara med! Med 2 lotter.
    Först och främst 1, och imorgon ska jag försöka att komma ihåg att länka till dej med bild och hela medivippen!

    Måndagskram!

    SvaraRadera
  38. Hej hej!
    Grattis, inte illa!!!
    Är gärna med,(en lott)!
    Kramar från Umeå //Malin

    SvaraRadera
  39. Självklart vill jag vara med o tävla, fattas bara annat, jag vill ha två lotter tack;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  40. Jag tar ju gärna en lott....
    Annalena
    http://ghosty.blogg.se

    SvaraRadera
  41. Har länkat med bilden på min blogg... (är inte så jäkla duktig på sånt)
    Får jag en lott till då?
    Och tack för att du förgyller min dag. Har några favorit bloggar som jag läser varje dag, och din är en av dom.
    Annalena

    SvaraRadera
  42. Hej! Jag vill var med och tävla med 2 lotter tack! :-D

    Ha en fin dag! /Helena

    SvaraRadera
  43. Jag provar gärna lyckan hos dig och din utlottning. Två lotter blir det för min del.
    Håller nu tummarna!

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  44. Hoppas på tur med en lott...
    Kram från Mona

    SvaraRadera
  45. Vilket fint fat klart jag vill va med på utlottningen!!!
    Grattis till så många besökare!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  46. Hahaha jag igen glömde hur många lotter jag skulle ha hahaha 2 stycken TACK!!!
    Kram från Virrepannan...

    SvaraRadera
  47. Jag är gärna med, med en då......

    Den där Didrikssonsjackan, den är snygg den och även jag har sneglat på den.

    Kramar

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Jag är med och tar 1 lott i din utlottning.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  49. Så vackert fat, klart att jag vill vara med i utlottningen. Självklart länkar till din blogg. Så jag tar 2 lotter :)
    Kram

    SvaraRadera
  50. En lott är bättre än ingen lott!
    Kram

    SvaraRadera
  51. Jag vill vara med
    1 lott
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  52. Vilken fin utlottning! Klart jag vill vara med! 2 lotter tack!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  53. Jag är gärna med och tävlar hos dej. Du hittar din tävling i min sidopanel, så den inte försvinner med en gång. Så jag räknar med 2 lotter.

    Gilla

    SvaraRadera
  54. Hej! Grattis! Vill gärna vara med i din utlottning med 1 lott.
    Vilket trevligt pris!
    Mvh
    Lena
    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Hej
    Grattis till alla besökare! Jag vill också gärna vara med i utlottningen. Prisen är ju härlig. En lott, tack.
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  56. Åh, lavendelhjärta och ett fint fat.....nu håller jag tummarna för BARA mig själv!!

    En lott blir det för mig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  57. Hej är gärna med i din utlottning o tar 1 lott tack.
    O grattis till alla besökare.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  58. Åhhhh vad kul med en tävling. Provar min tur och tar 2 lotter. :-)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  59. Jag är med=)
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Äh, det var synd att jag missade tävlingen, får bli en annan gång.

    Vad kul vi har nästan samma stjärntecken i min familj (din presentation)

    Jag är en oxe typ gift med en oxe, tillsammans har vi en vädur och en stenbock & snart en till liten stenbock!

    Hälsningar

    Fröken Luisa

    SvaraRadera